Стратегія розвитку бізнесу, представляє з себе план для системного і поступального досягнення цілей які ставлять перед собою власники. Цілі діяльності та період існування підприємства визначають його власники.

Для відповіді на питання “Як швидко сформувати бренд (брендову організацію)?“, Власникам і ТОП менеджменту бізнесу може бути цікава дана стаття написана в продовження тематики про корпоратизацію.

Бренд – з точки зору маркетингу це символізуючий комплекс інформації про компанію, продукт, послугу яка є популярною, легко впізнаваємою і юридично захищеною. До елементів які формують бренд можна віднести символіку будь-якого виробника або продукту (товарний знак, торгову марку, клеймо). Брендом може бути єдине позначення (назва, символ, гасло, слоган, девіз, стиль, термін, ідея, математична модель), впізнаваємого споживачем щодо концептуально виробленого набору товарів і послуг, зазвичай об’єднаних в напрямку діяльності компанії або об’єднання (для економічної і стратегічної доцільності).

Новостворена організація або мале підприємство не можуть створити бренд в короткі терміни по суті, так як на це потрібен час, фінансові вкладення і реклама. Природний розвиток організації дозволяє створити бренд і впізнавану організацію тільки через роки.

По суті існує досить старий і перевірений рецепт вирішення подібної проблеми, вже випробуваний в світі і справді робочий. Це консолідація організацій – формування об’єднань для вирішення спільних організаційних, правових та інших питань.

Застосування даної стратегії розвитку компанії (розвитку шляхом консолідації (об’єднання) декількох організацій), найбільш ефективно для дрібного і середнього бізнесу.

Подібні об’єднання і формування вже давно практикуються в світі і на практиці доводять свою необхідність і ефективність. В Україні мало того, що законодавство недосконале в цих питаннях, то можна навіть сказати, що запропонований тимчасовий варіант не відображає суті того, що відбувається і не дає можливості бізнесу оперативно використовувати і застосовувати дані можливості.

Якщо скористатися запропонованим варіантом (а саме варіантом по формуванню об’єднання організацій у формі: консорціумів, корпорацій, концернів, асоціацій, фондів та ін.), То компанія, в принципі не маючи, скажімо, виробничого підрозділу – зможе показати його в своїй структурі, в вигляді власного підрозділу об’єднання.

Головна перевага в консолідації організацій – це прискорення формування бренду і те, що корпоратизація робить бренд, як би більш вагомим. Так як для однієї організації знадобляться роки на те, щоб сформувати імідж, який є у компаній, що входять в об’єднання. Тобто, за місяці можна сформувати те, на що при нормальних умовах знадобляться роки.

Разом з тим, бренд корпорації – «назва, символ, гасло, слоган, девіз, стиль, термін, ідея» – в цілому краще, ніж бренд окремо взятого підрозділу. Розкрутка організації відбувається силами безлічі організацій, і можливість його засвічення в групі компаній явно вище, ніж в одній відокремленій компанії.

До бренду, в процесі роботи, можна буде віднести можливість більш якісного сервісного обслуговування, комплексність в підході до вирішення проблеми. Так, об’єднання підприємств диверсифікованих в одному сегменті ринку (у разі побудови комплексних і циклічних послуг силами організації складаються в об’єднанні) може дати ряд додаткових позитивних переваг. Наприклад, підприємство не витрачає час на вибудовування процесів, пошук фахівців для виконання необхідних видів робіт в тому числі, і не несе ризики пов’язані з цим.

Залишити відповідь