Передача процесів на обслуговування зовнішнього компанії

Під стратегією аутсорсинг, мають на увазі передачу внутрішніх процесів компанії, на обслуговування зовнішнього компанії, на підставі контракту. Передача процесу на обслуговування, впливає на організацію роботи підприємства.

Контракт передбачає, чітке і послідовне виконання своїх зобов’язань сторонами. При цьому, невиконання контракту, іноді має на увазі для Замовника наслідки виходять за рамки контракту.

Наприклад в разі якщо компанія передала зовнішній компанії на обслуговування бізнес процес пов’язаний з формуванням і здачею податкової звітності, то невиконання Виконавцем контракту матиме наслідки для Замовника у вигляді штрафів які нараховуються місцевими податковими службами. При цьому, якщо зазначена проблема відбувається з вини Виконавця (зовнішньої обслуговуючої компанії), то фактично фінансові санкції платить він. Але якщо Виконавець не зміг виконати свої зобов’язання в наслідок дій Замовника, то тоді відповідальність може лягти на нього.

Наслідком цієї ситуації, є зміна принципового підходу Замовника до процесу в цілому. Замовник стає більш виконавчим і дисциплінованим в плані формування первинної документації, її змісту і т.п..

Для консультацій з питань обслуговування бізнесу, Ви можете звернутися до фахівців компанії по контактними даними сайту. Також, Ви можете ознайомитися з вказаною послугою за посиланням /uk/autsorsing/.

Залишити відповідь